Interkáři všech firem, spojte se!
Před několika dny se konal ‚‚zkušební‘‘ event s vámi, interkáři. A potvrdilo se, že o setkávání opravdu stojíte! Jak často a v jaké podobě se budeme potkávat, záleží ale i na vás. Pojďme si ale nejdříve zrekapitulovat, co jsme si během akce stihli říct a sdílet.
Co jsme se od vás, interkářů, dozvěděli:
Ve většině firem, které se akce účastnily, se interce věnuje jen jeden člověk, nebo dokonce někdo, kdo pozici ani nemá na plný úvazek.
Interní komunikace u vás nejčastěji spadá pod oddělení Komunikace.
54 % z vás se s CEO schází alespoň jednou měsíčně. Ale 24 % se s ním nesetkává NIKDY.
Mediální monitoring je běžnou součástí vaší práce, a dokonce ho aktivně využíváte.
Odpovědi z anket, které nahlédly do zákulisí našich hostů, najdete zde.
Na čem s vámi chceme zamakat?
Nejste v tom sami – sdílejme společná ‚‚trápení‘‘, diskutujme. Protože v neformálním networkingu je síla.
Sdílení osvědčených řešení (a to třeba i těch nízkonákladových) i slepých uliček, do kterých se každý někdy dostáváte.
Chtěli bychom se s vámi dále potkávat, třeba u skleničky dobrého vína, nebo i u vás ve firmě v zasedačce. Pojďme tomu třeba říkat ‚‚nevinný interní meeting‘‘.
Pokud se chcete do komunity interkářů více zapojit, přidejte se k nám do interkářské soukromé skupiny na LinkedInu! Sdílejte, co se vám v interce daří, pochlubte se povedenou interní kampaní, nebo se svěřte, co byste příště udělali jinak.